This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Všeobecné smluvní podmínky

1. Pořadatel účastníkovi poskytne veškeré vybavení potřebné pro absolvování teoretické i praktické části kurzu.

2. Za závazné přihlášení na kurz se považuje odeslání Závazné přihlášky na kurz (dále jen „Přihláška“) pořadateli kurzu přes webový formulář umístěný v sekci detailu kurzu na stránkách www.lamajja.com  a včasné a řádné zaplacení rezervačního poplatku na účet pořadatele uvedený v platebních pokynech nebo odesláním platby přes platební portál. Splněním těchto podmínek vzniká mezi oběma účastníky smlouva o poskytnutí služby (kurzu) ve smyslu ust. § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

3. Pořadatel účastníkovi potvrdí přijetí přihlášky a v případě výběru „platba na fakturu“ zašle platební pokyny pro úhradu rezervačního poplatku. Účastník se zavazuje zaplatit rezervační poplatek do 5 dnů od data přijetí platebních pokynů. Za úhradu rezervačního poplatku je považován okamžik připsání příslušné částky na sjednaný účet pořadatele. Pokud bude rezervační poplatek připsán na účet pořadatele později než do sjednané lhůty 5 dnů, je považována přihláška za závaznou jen tehdy, pokud to výslovně pořadatel účastníkovi písemně potvrdí (např. e-mailovou zprávou).

4. Pořadatel garantuje účastníkovi místo na kurzu po obdržení přihlášky a připsání platby ve výši rezervačního poplatku na jeho bankovní účet.

5. Rezervační poplatek lze zaplatit buď českých korunách nebo v eurech.

6. V případě, že dojde ke zrušení účasti na kurzu v daném termínu ze strany účastníka, nevzniká účastníkovi nárok na vrácení rezervačního poplatku. 

7. V případě, že dojde ke zrušení kurzu ze strany pořadatele, zašle pořadatel rezervační poplatek v celé výši zpět účastníkovi na účet, ze kterého byla platba odeslána.

8. Rozdílovou částku mezi cenou kurzu a rezervačním poplatkem se účastník zavazuje zaplatit hotově v den a na místě konání kurzu před zahájením. Doplatek bude uhrazen ve stejné měně, jako byl zaplacen rezervační poplatek. Pokud nebude doplatek před zahájením kurzu uhrazen v souladu s tímto bodem, je pořadatel oprávněn neumožnit účastníkovi účast na kurzu a vzniká mu nárok na stornopoplatek ve výši 100 % z rezervačního poplatku.

9. V případě, že dojde k ukončení účasti na kurzu ze strany účastníka v době, kdy kurz již probíhá, nevzniká účastníkovi nárok na kompenzaci finanční částky.

10. Účastník akceptuje nabídku pořadatele v plném rozsahu.

 

POUČENÍ O PRÁVU SPOTŘEBITELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLUV UZAVŘENÝCH DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
(PODLE NAŘÍZENÍ VLÁDY Č. 363/2013 SB.)

  1. Právo odstoupit od Smlouvy o poskytování služeb (kurzu) uzavřené se společností LaMajja PRO s.r.o., U Mlýna 165, Libochovice – Poplze IČO: 10960937 (dále jen „SMLOUVA“)
    • Máte právo odstoupit od SMLOUVY bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření.
    • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od SMLOUVY musíte o svém odstoupení od SMLOUVY informovat LaMajja PRO s.r.o., U Mlýna 165, Libochovice – Poplze IČO: 10960937 na e-mail: info@lamajja.com, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
    • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od SMLOUVY, postačuje odeslat odstoupení od SMLOUVY před uplynutím příslušné lhůty.
  2. Důsledky odstoupení od smlouvy
    • Pokud odstoupíte od SMLOUVY, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od SMLOUVY, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi. Pokud jste nám udělili souhlas s tím, že služba může být poskytnuta již během 14-denní lhůty stanovené pro odstoupení od SMLOUVY, zaniká vaše právo na odstoupení od SMLOUVY.
    • Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil/-a.
  •  

 

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: info@lamajja.com

Děkujeme za Váš zájem o naše služby

S odpovědí prosím buďte trpěliví, může trvat i několik dní než Vám odepíšeme.

Pokud odpověď trvá déle jak týden, zkontrolujte prosím složku SPAM ve vaší e-mailové schránce.

Tým LaMajja

Úvod
Zpět na hlavní stránku
Kurzy
Chci se stát profesionálem
Služby
Chci permanentní make-up

Sleva 20%

Při zakoupení obou dvou kurzů dohromady je sleva 20% na oba dva kurzy. 

LIVE KURZ – 90 000,- (3500 EUR) zaplatíte pouze 75 000,-  (2900 EUR)

ONLINE KURZ 51 000,- zaplatíte pouze 42 500,- 

Dotace až 85%

Při absolvování živých obou dvou kurzů, kurz splňuje podmínky dotace POVEZ 2. Pokud jste OSVČ nebo zaměstnancem, lze získat dotaci až ve výši 85% z ceny kurzu.

V takovém případě Vás kurz vyjde pouze na 11 250,- Kč

Rádi Vám s dotazy ohledně POVEZ poradíme na čísle +420 792 772 950